FAQ

Hoe groot is de spiegel en hoeveel plaats moet ik voorzien?

Voor de Spiegel Booth is 3 meter op 3 meter het minimum.
Afmeting van de spiegel is 1540 h x 920 w x 610 d
Gewicht 90kg
1 stroom punt van 220v is voldoende.

Hoelang kan ik de Photobooth gebruiken?

De photobooth wordt opgehaald op de dag waarop het evenement is afgelopen voor 24u. Indien later, wordt de photobooth altijd de dag na het evenement opgehaald. In het laatste geval wordt het tijdstip van ophalen steeds met de klant besproken.

Kan er een foto van de dag zelf op het foto strookje?

Dit is mogelijk onder bepaalde omstandigheden/voorwaarden.
Neem even contact met ons op!

Hoe werken de Spiegel booths?

De spiegel booths hebben achter het glas een professioneel canon dslr fototoestel zitten.
Je klikt op het scherm (spiegelglas) en de photo booth neemt de foto's.
Je kan ook met je vinger schrijven op de spiegel
en zo bv een persoonlijkboodschap mee op de foto laten printen.
De printers staan naast de spiegel.

Met hoeveel mensen kan je op de foto?

Wij hebben foto's waar meer dan 15 mensen op staan :)

Hoeveel foto's kan ik met de photobooth printen?

De foto's kunnen worden afgedrukt in 10x15 cm formaat of strookjes (strepen worden dubbel afgedrukt) in 5x15 cm formaat. Dat is voldoende voor ruim 8 uur afdrukken zonder pauze; we gaan daarbij uit van 1min per afdruk (accessoires uitzoeken, foto's maken, printen) met 3 foto's.

Mag ik de photo booth ook in de openlucht gebruiken?

Onze photo booth is alleen geschikt voor evenementen binnen. Men dient erop te letten dat de bedrijfstemperatuur, met name van de printer, bij normale omstandigheden tussen 10 °C en 40 °C is. De photo booth mag nooit aan direct zonlicht (vooral in de zomer) worden blootgesteld, omdat de bedrijfstemperatuur van maximaal 40 °C dan niet meer kan worden gegarandeerd.

Kan ik de Photo booth zelf komen ophalen?

Ons team plaatst altijd de booth zelf, u kan ze dus niet komen afhalen.

Hoe worden de km berekend?

Wij zijn in heel België/Nederland actief. Hou er rekening mee dat de eerste 50 km die we rijden vanaf Lummen gratis zijn. Daarna rekenen wij 0,50 eur per kilometer aan. Bijv. uw locatie is Brussel. Dan rijden we 140 km heen en terug vanaf Lummen. De eerste 50 km is gratis, de resterende afstand is dan 90km à 0,50 eur de kilometer. In dit voorbeeld bedraagt de meerkost dus 45 euro.

Wat als er technische problemen zijn?

Wij zijn steeds bereikbaar tot 24u, en komen ter plaatse tot max 24u als het probleem niet telefonisch opgelost geraakt.

Worden er van elk fotostrookje twee exemplaren afgedrukt?

Ja 15x5cm fotostrookjes worden altijd per 2 afgedrukt, u moet hier niets voor doen.

Is er iemand ter plaatse tijdens het event?

Voor de opstelling van de photobooth wordt ruim 30min gerekend, dus dan kunnen nog enkele vragen gesteld worden voor het verder verhuurverloop. Na opzet verlaat de medewerker de locatie, maar hij/zij is steeds stand-by om telefonische assistentie te bieden, en evt. ter plaatse te komen indien noodzakelijk.